torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Jag kan inte lämna 2009 utan att nämna vad som ligger framför oss, eller rättare sagt vad jag ser fram mot under 2010.
Ytterligare nya ROTF Transformers kommer att släppas. Sedan kommer det också med största säkerhet dyka upp nya leksaker från den kommande filmen som har premiär sommaren 2011.

Jag har redan beställt men inte fått ROTF Buster Prime från Takara som jag nämnt tidigare i min blogg, så det får bli den första saken att se fram mot under 2011.

Sedan har vi Mini-Con 2010 i danska Aalborg den 19-20 juni. Detta ska bli väldigt roligt, inte minst för att få möjligheten att träffa fler Transformers-galna mänskor från när och fjärran. Så denna Mini-Con står högt på min lista över saker att se fram mot under det kommande året.

Jag vill nu tacka för året som gått, detta år då jag återupptäckte Transformers och är numera fast för evigt :-)

Ett stort tack till min kära som till jul gav mig en Human Allliance Bumblebee inköpt i USA.
Tack vare denna kan jag nu ha Bumblebee både som robot och som den fantastiskt snygga Camaro han faktiskt är i min Transformers-hylla.
Sedan fick jag de tech.specs. på kartongen som vi sorgligt nog blir berövade här i europa :-)

Jag vill också tacka alla er som tittat på mina svenska recensioner av Transformers leksaker på Youtube. Speciellt gigasteam som var den första att upptäcka min recensioner och uppmuntra mig att fortsätta.

Sedan är jag mycket glad över att kunnat inspirera min gode vän Jacob till den milda grad att han också börjat odla intresse för dessa Transformers.

Oj! Nu börjar det bli ett tacktal men det kanske är det man ska göra så här vid årets slut.
Nu börjar en ny resa med nya saker att upptäcka och fascineras över.

Ett riktigt gott nytt år till er alla.



Tech.Specs Tech.Specs Tech.Specs!

1 kommentar:

  1. Hallå där, jag undrar om du vet något ställe man kan få tag på denna?`Jag bor i Umeå. meddela mig på min hotmail Turbo_rabbin@hotmail.com

    SvaraRadera