fredag 15 januari 2010

Orsak # 1 till extas under 2010

Då var man tillbaka efter jul och nyårsuppehåll och börjar inse att vi har påbörjat ett nytt årtionde. Vi Transformers frälsta har mycket att se fram mot som jag tidigare nämnt i min blogg.
Men något jag glömde i all hast var det kommande spelet Transformers - War for Cybertron, blev varse om detta igår när jag såg den andra trailern för spelet.

Detta gjorde mig minst sagt extatisk. Inte för att det visar något "in game" men för att det flörtar så pass mycket med G1.

I denna trailer kunde man gamla bekanta; Optimus Prime (med Peter Cullens röst), Megatron och naturligtvis Bumblebee men också andra karaktärer skymtar förbi såsom den gigantiska Trypticon och omega Supreme.
WOW!



Har ni mot förmodan missat denna trailer så gör det genast eller se om den och njut.
Hoppas sedan att spelupplevelsen blr minst lika bra när det väl släpps.

2 kommentarer:

  1. såg traillern, DEN E JU SÅÅ GRYM, hoppas att vi får mer en ett par figurer, hade gärnat velat ha fler ratchet figurer att kunna köpa :)

    /gigasteam

    SvaraRadera
  2. Ja, leksaker/figurer lär det komma med anledning av spelet. Det som är spännande är vilka dessa leksaker blir och hur kommer de se ut?

    SvaraRadera