söndag 8 november 2009

Fulländad blir bättre...

Nu har den alltid sakliga och utmärkta Peaugh gjort videorecensioner på de kommande scout class-figurerna Deadlift och Beachcomber http://www.youtube.com/user/peaugh

Dessa figurer har naturligtvis målats om från redan existerande scout class-figurer (Dune Runner och Dirt Boss) enda skillnaden är att denna gång är det generation 1-figurer som ska efterliknas.

Beachcomber ser hyfsad ut och fått rätt namn men Deadlift däremot ska helt klart vara Go-bot Spoons. Varför inte döpa denna till Spoons? Mycket märkligt.

Det positiva i det hela är att det är min favorit scout Dirt Boss som blivit ommålad till Deadlift och jag kunde kanske till äventyrs tänka att han kunde bli ännu bättre i annan färg men jag kunde aldrig dröma om detta.
Han är orange! Min favorit färg.

Jag kommer att köpa honom så fort som möjligt och ge honom en hedersplats i hyllan sida vid sida med Dirt Boss och han kommer att få heta Spoons för så är det oavsett vad de väljer att kalla honom på förpackningen.

Till sist vill jag tipsa om en ny recension som jag lagt upp på min Youtubekanal.
Denna gång blir det Ironhide, Voyager Class, från filmen 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar