måndag 25 april 2011

Beslut

Långt mellan inläggen i vanlig ordning. Jag funderade faktiskt ett tag på att lägga av helt med detta men mitt intresse för Transformers och behov av att skriva av mig gjorde att beslutet blev att fortsätta.

Så nu är påsken över. Jag hoppas ni ätit gott och umgåtts med familj och vänner.
Själv har jag gjort allt det ovannämnda och räknar med glädje de dagar som är kvar innan jag sticker till BotCon.

Under tiden ser jag också till att nya recensioner kommer upp på min YouTube-kanal och blir hänförd av en av mina senaste inköp. Kanske en av de bästa inköp jag gjort hittills detta år.

Jag talar om Master Mind Creations Knight Morpher KM-02.
















Mer om denna skapelse i en YouTube recension i en nära framtid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar