fredag 31 december 2010

Family reunion

Då var det dags igen. Ett nytt år är bara några timmar bort och jag kan inte fatta att det verkligen gått ett år.
För min del så slutade 2010 fantastisk bra med Transformers-leksaker i åtanke.

Strax innan jul kom första vågen av Reveal the Shield med Jazz, Tracks, Mindset och Fallback, och igår ytterligare ett paket med Fansproject fantastiska add-on till Classics Rodimus, TFX-04 Protector och TFX-05 Sidearm så detta blir sannerligen ett gott nytt år.

Idag har jag också laddat upp min sista recension för 2010 på Youtube. Det är den nämnda Fallback (Outback) som avhandlas.

Nu ska jag ansluta mig till festligheterna.
Ett stort tack till alla som läser här på bloggen och följer mina recensioner på Youtube och ett fantastisk nytt år önskar jag er alla.




















Familjen är samlade... Brawn, Brawn JR, Outback och Outb...Fallback JR (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar